Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за вариатор

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    На моите две бобини които свалих съпротивлението на първичната е 1 Ом, на вторичната 15 кОм.
    На колегата от който взех бобини на заем, на вторичната е 5к Ом, НО бобините са от 156-ца, и впоследствие видях, че са и с различени номера на корпуса.

    Незнам, дали 15 кОм е достатъчна причина за проблемите описани горе...?

    Кофтито е, че немога да замеря съпротивлението на другите две бобини, тъй като за беда днес си изпуснах ключа в асансьора и от там право в шахтата Утре ще премеря, но все пак въпроса....15кОм, влиза ли в допустимите граници. И на двете бобини е толкова.


    Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

    Comment


    • #17
      По принцип е възможно това различни от оригиналните бобини да доведат до проблеми по запалването и съответно неравномерна работа на мотора.

      Аз не зная, в какви норми трябва да е съпротивлението на вторичните намотки при твоя мотор.

      Трябва точна информациа по въпроса или практическо сравняване (мерене) на бобини от същия мотор.

      Преди ремонта на ангренажа имаше ли проблеми с тези бобини?


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #18
        МНе


        Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

        Comment


        • #19
          Не е зле да се премери компресия.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #20
            Може да ми е малко тъп въпроса, но след ремонт има ли причина колата да изгуби компресия след като е работила 10-на километра Ок?
            Утре ще я карам в един сервиз и ще видим.

            Иначе си мислех ако има проблем със свещите, че може да тресе така на ниски, но все пак трябва да запише някой missfire...

            Иначе за компресията би трябвало мисля и във високите да има някакви признаци на проблем а там е ок....


            Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

            Comment


            • #21
              Щом е свалян всмукателния РВ, винаги могат да се очакват проблеми с повдигачите след това. При мен например потракваха известно време докато се напълнят както трябва.
              И аз се надявам проблемът да е електрически, но все пак трябва да се изключи от уравнението фактора "клапани".

              PS:
              Проблеми с клапани и компресия по-трудно си личат на средни и високи обороти отколкото на ниски.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #22
                При мен също но в момента са супер тихи, ще видим.....само незнам дали си заслужава до утре следобяда, да свалям и гледам свещи, че веднъж вече късах една преди време и беше неприятно чувство....


                Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

                Comment


                • #23
                  Драмата засега приключи. Виновни са били свещите. След консултация днес следобяд в един сервиз тук в Перник, сложих старите си свещи и колата засега работи тип топ. Естествено ще си поръчам нови, но важното е, че проблема не е бил липса на компресия, бобина или неправилно зацепен ремък.

                  Поствам две снимки на свещите които се предадоха. Бриск Силвър на около 25 000км. Странното е, че сдадоха багажа отведнъж, допреди ремонта колата си работеше супер с тях. Както и да е доволен съм, за тези километри, на газ, няколко сваляния и качвания на главата, доста километри с не добре настроена газова и за толкова пари....толкова

                  Мерси на всички за мненията и насоките
                  Attached Files


                  Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

                  Comment


                  • #24
                    Бинго

                    ---------- Post added at 20:11 ---------- Previous post was at 20:09 ----------

                    Първоначално публикувано от D22DJ Покажи съобщение
                    Драмата засега приключи. Виновни са били свещите. След консултация днес следобяд в един сервиз тук в Перник, сложих старите си свещи и колата засега работи тип топ. Естествено ще си поръчам нови, но важното е, че проблема не е бил липса на компресия, бобина или неправилно зацепен ремък.

                    Поствам две снимки на свещите които се предадоха. Бриск Силвър на около 25 000км. Странното е, че сдадоха багажа отведнъж, допреди ремонта колата си работеше супер с тях. Както и да е доволен съм, за тези километри, на газ, няколко сваляния и качвания на главата, доста километри с не добре настроена газова и за толкова пари....толкова

                    Мерси на всички за мненията и насоките

                    Само не знам защо ламбдите са работили перфектно при тоя проблем!
                    sigpic
                    Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                    Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                    Comment


                    • #25
                      Незнам. Въртяха перфектна графика, плюс пак казвам адаптациите и дългите и краткотрайните бяха ОК. Плюс, че все си мислех, че неработеща свещ ще е с цвят различен от този на снимката. И осемте са както тези които съм пуснал.


                      Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

                      Comment


                      • #26
                        Да допълня за свещите Бриск. Объркал съм, не са на 25 хиляди. Карам ги от по миналото лято, тоест минал съм с тях около 35 - 40000 хиляди....предоволно


                        Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от D22DJ Покажи съобщение
                          Да допълня за свещите Бриск. Объркал съм, не са на 25 хиляди. Карам ги от по миналото лято, тоест минал съм с тях около 35 - 40000 хиляди....предоволно

                          Повече от добре , колега със здраве да си я караш количката сега
                          Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
                          Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
                          Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

                          Comment

                          Working...
                          X